Quote debat?

Posted on 15 april 2013

0


 

Blogs over quotes worden veel bekeken en ik krijg er leuke reacties op. Eerder schreef ik al de blog over inspirerende quotes van artiesten en leerzame quotes. Vandaag heb ik nog een leerzame en inspirerende quote maar één die ik wil bespreken. De quote is van Seth Godin, een marketing goeroe. Hieronder kun je de quote bekijken.

Inspirerende en leerzame quoteInspirerende quote

“Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories that you tell.” – Seth Godin.

Ik ben benieuwd wat jij van deze quote vindt, laat hieronder een reactie achter. Ik zal ook vertellen wat ik ervan vindt.

Leerzaam

Wat je ervan kunt leren is dat verhalen belangrijk zijn. Vorige week vertelde ik dit ook in een video blog, die je kunt zien op de pagina: Mijn eerste video blog. Verhalen maken je product af, een product kan heel goed zijn maar er moet tegenwoordig ook een goed verhaal bij zitten. Maar… Je product moet wel goed zijn. Goed is bij muziek of kunst natuurlijk een mening maar je moet zorgen dat in jou genre jij een goed product aflevert wat gelijk is aan de “top” artiesten en kunstenaars wat kwaliteit betreft.

De promotie kan over het verhaal gaan, maar marketing is een combinatie van hetgeen wat jij maakt en hetgeen wat jij verteld.

Ik ben benieuwd wat jij van de quote vindt  en of je het ermee eens bent, dus laat even een reactie achter!

