Vacature vrijwillige kunst recensent

Posted on 5 april 2013

0


Ik zie dat er steeds meer sites over muziek en kunst verdwijnen. Dat is voor mij een goede reden om uit te breiden. Ik wil dus een team samen stellen voor deze non-profit blog. Wil jij helpen om de Nederlandse cultuursector te stimuleren? Lees dan verder.

Ik ben op zoek naar recensenten/interviewers! Lijkt het je leuk om elke week een “Kunstenaar” van de week te kiezen en een recensie te schrijven over hun werk? Lijkt het je leuk om kunstenaars te ontmoeten en interviewen? Dan ben ik op zoek naar jou.

Wat krijg jij ervoor?
* Je recensies, interviews, etc. krijgen plaats op de cultuurmarketing blog (momenteel een bereik van 4.500 views per maand).
* Je krijgt een plek binnen het cultuurmarketing team.
* Je krijgt een zoekmachine optimalisatie cursus.
* Je doet schrijfervaring op.
* In sommige gevallen de mogelijkheid om gratis workshops/exposities te bezoeken.
* Je breid je netwerk in de cultuursector uit.

Wat verwacht ik van jou?
* Je bent aardig en gemotiveerd.
* Je bent in staat om elke week een artikel te schrijven (of om voor een paar weken vooruit te schrijven).
* Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal.
* Je hebt een internetverbinding en een tekstverwerker 🙂

Er moet in Nederland meer ruimte komen voor cultuur op internet, jij kan daarbij helpen. Volg je een opleiding in de richting van management (gericht op de entertainment), journalistiek, marketing, etc. dan staat het nog eens goed op je cv ook!

Voor meer info/aanmelding kun je een motivatie sturen naar: mark@grasmayer.com 

Heel erg bedankt voor het lezen, is dit toch niets voor jou deel dan even deze oproep.

Vacature vrijwillige recensent

