Terugblik op 2012!

Posted on 31 december 2012

0


Een korte terugblik op wat 2012 voor cultuurmarketing en mij betekende.

De eerste maanden van dit jaar was ik blij als ik duizend lezers had per maand. Vanaf September schoten de statistieken omhoog en nu ben ik blij met de 4.000 lezers per maand. Ik hoop dat ik je hiermee motiveer en inspireer om ook actief te zijn met jou passie want wie hard werkt wordt beloond!

De meest gelezen artikelen in 2012 zijn:
Hoe nodig je in één keer al je vrienden uit op Facebook?
Tips voor het krijgen van likes op Facebook!
Hoe krijg je een optreden?
Negen tips om te beginnen met bloggen!
Tips om een optreden te promoten!

Van alle bronnen kwamen de meeste mensen binnen via Google, gevolgd door Facebook en Twitter.

Vanuit 48 landen werd mijn blog gelezen. Ik ben benieuwd of dit tourende artiesten zijn of kunstenaars die in het buitenland wonen.

In 2012 heb ik voor het eerst workshops gegeven over het promoten van evenementen en de communicatie rond evenementen.

Ik wil je bedanken voor het lezen van de artikelen en wens je een prettig 2013! Leef je dromen na en promoot je kunst zodat iedereen jouw visie te zien krijgt.

Op naar de oliebollen en sushi! Gelukkig nieuwjaar!!!Oliebol Mark Grasmayer

Posted in: Uncategorized